Podmínky pro výměnu a vrácení zboží a reklamaci.

 

 Vážený zákazníku, děkujeme, že jste si vybrali naše šperky! Věříme, že budete se svým nákupem spokojeni. Pokud přesto z jakéhokoli důvodu nejste plně spokojeni, nabízíme možnost výměny nebo vrácení zboží dle následujících podmínek.

 

 

1. Obecné podmínky

  • Zboží zakoupené prostřednictvím našeho internetového obchodu lze vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
  • Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu se všemi visačkami a doprovodnými materiály.

 

2. Postup pro vrácení zboží

  1. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na [info@penuela.cz] a informujte nás o svém úmyslu zboží vrátit. Uveďte své číslo objednávky a důvod vrácení.
  2. Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přiložte kopii faktury a původní obal.
  3. Zásilku odešlete na adresu: [adresa obchodu]. Zásilky zasílané na dobírku nebudou přijaty.
  4. Po přijetí a kontrole zboží vás budeme informovat o schválení vrácení peněz. Peníze vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byla platba uskutečněna, a to nejpozději do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.

 

3. Postup pro výměnu zboží

  • Postup výměny zboží je stejný jako u vrácení, s tím rozdílem, že po obdržení vaší žádosti o výměnu vám nabídneme možnost výběru jiného zboží ze sortimentu.
  • Pokud je cena nového zboží vyšší než původně zakoupeného, budete vyzváni k doplacení rozdílu.
  • Zboží zaslané k výměně je odesíláno zdarma.

 

 

4. Náklady na dopravu

  • V případě vrácení zboží hradí náklady na přepravu zákazník.
  • Pokud se jedná o reklamaci nebo výměnu zboží kvůli poškození při přepravě či výrobní vadě, náklady na dopravu hradíme my.

 

5. Výjimky z možnosti vrácení a výměny

  • Šperky zakoupené ve výprodeji nebo v rámci speciálních akcí mohou podléhat specifickým podmínkám vrácení, které budou uvedeny u dané akce.

 

 

6. Reklamace

Pokud šperky vykazují vady, které nebyly zřejmé při jejich převzetí, máte právo na reklamaci. Postup je následující:

  • Informujte nás co nejdříve o zjištěné vadě na [info@penuela.cz].
  • Zboží zašlete zpět spolu s fakturou a popisem závady.
  • Po přijetí reklamace vás budeme informovat o dalším postupu, včetně možnosti opravy, výměny nebo vrácení peněz.

 

Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Děláme maximum pro vaši spokojenost a těšíme se na vaši další návštěvu!