Vrácení a Reklamace

 

    Reklamace:
  • Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození způsobené nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním, včetně pozlacení.
  • Nevztahuje se na mechanické poškození (roztržení, opotřebení, rozbití, poškrábání, ošoupání povrchové vrstvy...), případně jiné mechanické poškození a viditelné chyby, závady způsobené neodborným zásahem nebo používáním.
  • Oxidace ( černání ) stříbra je jeho běžná vlastnost a není to důvod k reklamaci.
  • Pokud bylo dodrženo vše výše uvedené a přesto chcete produkt reklamovat,  kontaktujte nás na podpora@penuela.cz a domluvíme se na řešení vašeho problému. 
  • Zákonná lhůta pro vyřízení reklamací je 30 dnů, snažíme se ale vždy vše řešit co nejdříve.

 

Vrácení:

  • Pokud se rozhodnete zboží vrátit, je třeba aby bylo v perfektním stavu
  •  Napište na e-mail podpora@penuela.cz

 Do 24 hodin se vám ozveme a dohodneme se na způsobu vrácení zboží. 

Jakmile obdržíme balíček zpět, zašleme vám peníze zpět na váš účet.

 

Veškeré přepravní náklady spojené s výměnou nebo vrácením hradí kupující , s výjimkou případů, kdy je zboží vadné nebo nesprávné. Napište nám  na podpora@penuela.cz s uvedením čísla vaší objednávky a my vám poskytneme potřebné informace pro výměnu nebo vrácení.  

 

Záruka:

Všechny šperky Penuela jsou vysoké kvality , ale čas od času se může vyskytnout závada.
Záruka je platná po dobu 24 měsíců od data nákupu.
Upozorňujeme, že opotřebení při běžném používání se nepovažuje za vadu.
Šperky Penuela jsou jemné povahy a mělo by se s nimi zacházet opatrně; popsané v Pokynech pro péči o šperky.

Abychom mohli vaši reklamaci vyřídit , musíte napsat e-mail na adresu podpora@penuela.cz , kde uveďte číslo vaší objednávky a produkty nebo produkt, který chcete reklamovat, a připojte fotografii, na které je vidět závada. 

Osoba z našeho týmu zákaznických služeb vám dá potřebné pokyny k zahájení procesu co nejdříve.